Płatność, wysyłka i reklamacje
Jak mogę płacić?
Umożliwiamy następujące sposoby płatności
Przelew bankowy - po złożeniu zamówienia i otrzymaniu automatycznego potwierdzenia jego dokonania, należy poczekać na kolejnego e-maila, w którym wyślemy Państwu numer konta bankowego oraz tytuł płatności SK2083300000002401016774. Czas realizacji jest dłuższy o 1-2 dni robocze. Płatność księgujemy na podstawie potwierdzenia z naszego banku o Państwa wpłacie. Po zaksięgowaniu pieniędzy realizujemy zamówienie, o czym poinformujemy również e-mailem.
Karta Płatnicza - aby zapłacić za zamówione produkty kartą należy w kroku w koszyku, jako sposób płatności za zamówienie, wybrać "Karta Płatnicza", Następnie należy postępować zgodnie z komunikatami wyświetlanymi na stronie.
Przelewy bankowe online - płatność online za pośrednictwem bankowości bezpośredniej Twojego banku.
Cennik dostaw i rodzaje płatności
Sposoby dostawy:
Kurier: 20,49 PLN
Rodzaje płatności:
Karta płatnicza (online)
Przelew bankowy
Reklamacje
REKLAMACJA
Chociaż procent wad dostarczanych towarów jest znikomy, dobrze wiedzieć, że ewentualne niedociągnięcia usuniemy niezwłocznie, mając na uwadze przede wszystkim Państwa zadowolenie. W naszym interesie leży rozwiązanie wszystkich problemów jak najszybciej, nie muszą się zatem Państwo obawiać, że na rozpatrzenie reklamacji będą czekać dłużej niż to konieczne (z reguły wszystko jest załatwiane w ciągu kilku, kilkunastu dni).
Kiedy mogę złożyć reklamację?
Odpowiadamy za wady, jakie ma towar w momencie dostawy. Nie ponosimy jednak odpowiedzialności za nowo powstałe wady, w szczególności wskutek niewłaściwego używania. W przypadku użytego towaru nie odpowiadamy za wady odpowiadające stopniowi zużycia, jakie użyty towar miał przy doręczeniu. W przypadku towaru z oznaczonym terminem przydatności odpowiadamy także za to, że dany towar będzie się w tym okresie nadawał do użytku. Zdjęcia towaru w naszym sklepie internetowym mają charakter ilustracyjny i nie stanowią wiążącego przedstawienia właściwości towaru (opakowanie towaru może na przykład różnić się z powodu zmiany opakowania przez producenta).
Jakie mam prawa przy reklamacji?
W przypadku wady towaru możemy wspólnie uzgodnić rekompensatę.
Ponadto mają Państwo prawo domagać się usunięcia wady poprzez dostarczenie zastępczego towaru lub jego naprawy.
Gdyby takie usunięcie wady było z naszej strony niemożliwe lub niewspółmierne, mają Państwo prawo zażądać obniżenia ceny kupna. W takim przypadku pozostawią sobie Państwo towar, a my zwrócimy Państwu część ceny kupna. A jeśli jednocześnie chodzi o wadę znaczącą, mogą Państwo także odstąpić od umowy. W takim przypadku prosimy o odesłanie do nas towaru, a my zwrócimy całą zapłaconą kwotę.
Jak złożyć reklamację?
Jeśli postanowią Państwo reklamować towar, prosimy wysłać go na adres: European distribution, logistic and customer service center, Export team s.r.o., Bodická ulica 162/2, Liptovský Mikuláš, 031 01, Słowacja wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym.
Jeśli wypełniają Państwo formularz bez pomocy naszego personelu, prosimy pamiętać o opisaniu, na czym polega wada towaru lub jak wada się przejawia, ewentualnie o podaniu oczekiwanej formy uznania.
O przebiegu reklamacji, w szczególności jej przyjęciu, uznaniu lub odrzuceniu poinformujemy Państwa na piśmie za pomocą wiadomości mailowych, lub tekstowych. Możemy także skontaktować się z Państwem telefonicznie.
Reklamację rozpatrzymy bezzwłocznie. Rozpatrzenie reklamacji, w tym usunięcie wady nie trwa z reguły dłużej niż 30 dni. W przeciwnym wypadku mają Państwo prawo do odstąpienia od umowy kupna. W celu dotrzymania podanego terminu niezbędne jest zapewnienie współdziałania z Państwa strony.
Kontakt
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania dotyczące Państwa reklamacji, jeśli skontaktują się Państwo z nami pod adresem e-mail info@mrbacteria.eu lub pod numerem tel. +421 907 840 000.